Scoaterea memoriei fiscale in cazul Radierii punctului de lucru
Publicat la 11.04.2022
Operatiuni si documente necesare pentru scoaterea memoriei fiscale in cazul Radierii punctului de lucru
– aduceti la firma de service: a) casa de marcat, b) cartea de interventie si c) certificatul constator
de la Registrul Comertului care atesta radierea punctului de lucru.
– extragem memoria fiscala si intocmim PV de scoatere a memoriei fiscale
– contabilul dvs. completeaza si transmite F4105 (bifeaza pozitia E6 – „Alte situatii“, cu mentiunile „scoatere memorie fiscala“ si „inchidere punct de lucru“ si ataseaza formularului procesul verbal de scoatere a memoriei fiscale si certificatul constatator emis de Registrul Comertului, care atesta inchiderea punctului de lucru) vezi OPANAF 4156/2017, anexa 2E
Pastrati 10 ani memoria fiscala si procesul verbal de scoatere a memoriei fiscale
Amenda: 30.000 lei – 50.000 lei. (conf. OUG 28/1999)
Doar dupa realizarea operatiunilor de mai sus sunteti exceptat de la obligatia conectarii casei de marcat la serverul ANAF
Documentatie suplimentara pe acest subiect gasiti pe www.patronatcasedemarcat.ro „Ghidul utilizatorului amef – ce facem daca am inchis punctul de lucru si nu dorim conectarea casei de marcat la serverul ANAF“ din 29.08.2021