Deck Birotica Group S.R.L.

Strada Egalităţii nr. 24, Piteşti, Argeş

0248 211249, 0248 288500

biroticagroup@biroticagroup.ro

Scoaterea memoriei fiscale in cazul Radierii punctului de lucru

Publicat la 11.04.2022

Operatiuni si documente necesare pentru scoaterea memoriei fiscale in cazul Radierii punctului de lucru

– aduceti la firma de service: a) casa de marcat, b) cartea de interventie si c) certificatul constator

de la Registrul Comertului care atesta radierea punctului de lucru.

– extragem memoria fiscala si intocmim PV de scoatere a memoriei fiscale

– contabilul dvs. completeaza si transmite F4105 (bifeaza pozitia E6 – „Alte situatii“, cu mentiunile „scoatere memorie fiscala“ si „inchidere punct de lucru“ si ataseaza formularului procesul verbal de scoatere a memoriei fiscale si certificatul constatator emis de Registrul Comertului, care atesta inchiderea punctului de lucru) vezi OPANAF 4156/2017, anexa 2E

Pastrati 10 ani memoria fiscala si procesul verbal de scoatere a memoriei fiscale  

Amenda: 30.000 lei – 50.000 lei. (conf. OUG 28/1999)

Doar dupa realizarea operatiunilor de mai sus sunteti exceptat de la obligatia conectarii casei de marcat la serverul ANAF

Documentatie suplimentara pe acest subiect gasiti pe www.patronatcasedemarcat.ro „Ghidul utilizatorului amef – ce facem daca am inchis punctul de lucru si nu dorim conectarea casei de marcat la serverul ANAF“ din 29.08.2021